בואו נדבר גלויות

אולי גלויה, נשמע כמו משהו מהמאה-שעברה.

היו רוכשים ושולחים. עכשיו העולם לא נורמלי והכל דיגיטלי.

אך לגלויות יש עדין ערך רב. הן שימושיות לקידום-מכירות.

ניתן לחלק אותן ביד או בתיבות-דואר. אם הן מקסימות עם קטע וערך-מוסף,

הן נחטפות כמו קראסונים טריים.

תשלחו לי מאוד

גלויה מקבלים או לוקחים. מחזיקים ביד. מביטים בה מקרוב. אם היא ממש–טובה, עושים מה שהיא רוצה.

מה זאת אומרת? שאלה טובה. הכותרת תופסת. התמונה מהפנטת.

מכאן ואילך, אפשר לגרום לבנ’דם, לעשות כל מיני דברים.

אפשר פשוט להודיע על משהו חדש, על מבצע, על פתיחה ולתת טלפון, כתובת ואתר. אך אפשר להוסיף QR [ברקוד] שסורקים והוא מוביל להפתעה.

ניתן לכתוב חידון או לתת משחק הרכבה או משחק–מילים, שדרכו עוברים מסרים. כשהגלויה מענינת, זה גורם לאנשים להחזיק בה זמן רב יותר. גלויה-לעסק, יכולה גם להיות בתלת–ממד והתנועה מצד–לצד מניעה אותה. ניתן לסמן קיפולים [אוריגמי] או חיתוכים שיוצרים צורה מדליקה.

קרא עוד

גלויה מיוחדת, שומרים ומראים לאחרים-בעבודה, בבית, כשנפגשים עם קולגות או חברים. כך החשיפה רק גדלה וגדלה. ישנן גלויות–שמרטיבים אותן והן צומחות ויש גלויות מנגנות. יש גלויות עם תמונה נהדרת וכותרת ”עוצרת”. מדהים מה אנשים מוכנים לעשות עם גלויות.

אפילו אם הגלויה פצצה-צריך לדאוג להפצה

את הגלויה שהכנת לקידום העסק, האירוע, המיזם או כל דבר אחר-נותנים לחברת-הפצה. [הם יכולים לשים בתיבות-דואר או אפילו לתלות על הדלתות], מפזרים בבתי קפה, בארים, מסעדות ובכל מקום שאפשר. מחלקים על–ידי דיילים ודיילות בקניונים ובמרכזים-שוקקים, שולחים בדואר–ישראל או במייל, תולים על גבי לוחות ובמקומות–הומי-אדם.

גלויה מתגלגלת-הצלחה מצלצלת

גלויה היא גם באנר, שניתן להעלות באתרים וברשתות. אפשר לצרף למיילים.

סדרת–גלויות שמדברת באותה השפה, יוצרת–שיח והמשכיות.

הגלויה יכולה להשלים פרסום במדיות אחרות, או לעבוד ולעמוד בפני–עצמה.

אני למשל, אוהב לשלוח גלויות בחגים ובמועדים.

כי היום כולם רק מעתיקים [[COPY-PASTE, מורידים מאפליקציות ושולחים ברשתות–החברתיות.

בלי-ייחוד. בלי התאמה. בלי השקעה. זה ניכר. זה לא נחמד ולא מוכר.

אצלי הגלויות תמיד מיוחדות ומקוריות. [יש רק אחד. עם עותקים מדויקים.

שאין לאחרים.] ותמיד מביא תגובות ו…לקוחות.

גלויה, זה בול מה שצריך.

טיפ I
יוצרים גריד קבוע ובכל פעם שרוצים גלויה חדשה, פשוט יוצקים פנימה את המסרים, התמונה והתכנים הרצויים. הרעיונות מתחלפים אך התחושה הנהדרת–נשארת.

טיפ II

לכל גלויה יש שני צדדים. צד אחד צד את העין והלב.
הצד השני מניע לפעולה. אבל 2 הצדדים צריכים “לדבר” אחד עם השני.
כי טובים השניים.

גלויה לעסק. גלויה לקד”ם. גלויה לחג. גלויה לחלוקה. גלויות מבצע. גלויות בתיבות הדואר. הפקת גלויות. עיצוב גלויה. גלויות במסעדות ובתי-קפה. גלויה למייל. גלויה עם רעיון. גלויה לכנס. גלויה עם מגנט. גלויה שימושית. גלויה מיוחדת. גלויה קולעת. גלויית הזמנה. גלויה מתקפלת. גלויה לחלוקה. גלויה לחג. גלויה לפרחים. גלויה ששולחים. גלויה שמושית. פוסטקארד בעברית.

סרט צהוב זה טוב
תפקידו הראשון של הפרסום הוא לעצור את הלקוח.
אחר כך אפשר למסור לו, למכור לה, לספר, לתאר ולהתפאר.
הפלטפורמות השונות, מציפות אותנו במידע.
מקצתו חיוני. רובו שטויות ומדע בדיוני.

דמיינו שאתם נוסעים באוטוסטרדה.
הנוף נשאר אותו הדבר. עוד ועוד עצים זהים.
הרעיון הוא לסמן עץ אחד בסרט צהוב בוהק.
שיבלוט בין כל האחרים. שיאפיל על כל המסרים.
סרט-פרסום שעשוי בתבונה ועם כוונה, עושה את העבודה.
במקום לאלתר ולקטר, שהפרסום לא מוכר ולא עוזר, פונים למקצוענים.

בסרט הממוקד שמקבלים, ניתן להשתמש בכל המדיות והפלטפורמות הדיגיטליות.
וכמובן בטלויזיה, באירועים, בפגישות, במצגות…בכל מקום וזמן.
סרט פרסום וסרט הדרכה, ניתן לשלוח במייל, בווצאפ וברשתות -החברתיות.
אפשר גם לחזור ולהשתמש בו כמה שרוצים.
ניתן להכין סרטון עם רעיון והפקה צנועה,
או סרטון מושקע. סדרת סרטים מחזקת את המסרים. יש גם סרטי אנימציה,
שמתאימים לאתר, לבאנר, לרשתות-החברתיות
ולאפליקציה.
ישנם סרטי-הדרכה, סרטי-פרסום, סרט-ברכה. סרט-מבצע וסרט-פיתוי [טיזר].
סרט טוב, יצירתי ונכון, הוא כבר חצי הדרך להצלחה ולניצחון.

סגור

    דילוג לתוכן