שתלטן

תקועים בפקקים מול השלטים

יום-יום, אנשים תקועים בפקקים. אסור לכתוב הודעות בטלפון. אסור לראות חדשות. מה עושים? רואים פרסומות על שלטים. בלי הסחות-דעת. שילוט חוצות משול לחשפן\נית. אם הוא נראה פצצה, אי אפשר להוריד ממנו את העינים. בכל מדיה אחרת, אפשר לסגור, לזפזפ או לכבות. שילוט-חוצות, עומד מול הפרצוף ולא זז, לפחות 10 ימים.  אם עשו אותו חד ומיוחד והוא ניצב במיקום טוב, הוא עושה את העבודה. בשלט שרואים ממרחק, כדאי ששם העסק, שם החברה וסלוגן בעברית או סלוגן בלועזית-יופיע במקום בולט.

בדרך כלל או למעלה באמצע או משמאל למטה. כי העין ‘הולכת’ לשם. צריך לזכור שסימנים או כתוביות קטנות, לא יראו מרחוק.

קרא עוד

מה הקץ’

ישנם אינספור מסרים באויר סביב. בעיקר ברשתות הדיגיטל. לפעמים זה כייף. לפעמים זה כבר מעייף.

בדרכים רק השלטים פורחים. הם מאפשרים להשיג בלעדיות מול מאות-אלפי לקוחות פוטנציאלים. כי ”אי-אפשר-לברוח” מהם. הם פשוט שם. יש שלטי-חוצות במיקומים שונים ובמידות שונות. בילבורדז בעיקר בצמתים ובכבישים בינעירוניים. כך גם שלטי-מסך. עומדים ברמזור וצופים בסרטון פרסום קצר. באיי-התנועה וככרות בערים, יש שלטים מוארים. לא פעם, צד אחד להכוונה וצד שני ללקוחות-מפרסמים. בתחנות-אוטובוס המסר והתמונה ממש-ממש קרובים לעיניים. כאן אפשר לכתוב מעט יותר מכותרת ולוגו. אבל לא להכביר במילים. חד-וחלק.

למתוח את השלט בצורה לא מוגבלת

שלטי חוצות מוגדרים בגודלם. על פי רוב מעלים פוסטר עם פרסום כלשהו. אלא שניתן “למתוח” את השלט. לעשות בו דברים מעל ומעבר. שלט יכול ”לשיר ולדבר”. שלט יכול להקרין סרט. אפשר להוציא מהמסגרת או להדביק עצמים/חפצים בתלת-ממד. את השלטים ניתן לעטוף. צריך רק להפעיל את הדמיון. זה הרי כל הרעיון.

בשלטים המופיעים פה, ניתן להבחין שבמסר ובתמונה יש על פי רוב איזשהו ‘קטע’. כדי שלא יוכלו להתעלם ממנו. שילוט חוצות ממוקד מאפשר גם להוציא מסרים ממסך הדיגיטל אל המרחב. כדי שלקוחות יפגשו בו, שוב-ושוב.

יש מי שרואים בשילוט-חוצות פרסום-משלים. אחרים רואים בו את הבימה המרכזית.

המדיה משתנה, משתפרת ומשתכללת. אבל אין כמו לפרסם על שלט.

טיפים:

>מסר קצר וקולע.

לא להכביר במילים. לא קוראים.

> לוגו למעלה באמצע או שמאל למטה.

> לעלות על שלטים רבים ככל האפשר. שיראו רק אותך.

> לא להסתכל איפה המתחרים. להפתיע בחוצות.

> לעלות לעשרה ימים. לרדת ולעלות שוב אחרי זמן מה.

> אם השלטים רבים, אפשר להעביר מסרים שונים.

אבל להשאר באותו הגריד, הסגנון, העיצוב והשפה. שיעשו את הקשר בניהם.

*שלט חוצות. בילבורד. שלטי הכוונה. שלט מבצע. שטחי פרסום. רכש מדיה. הזמנת שלטים. עיצוב שלטי פרסום. שלטים בכביש. פרסום בצמתים. שלט לעסק. שילוט רכבים. שלט בכניסה לחנות. רול-אפ. פוסטר בכניסה. שלט בתחנת אוטובוס. שלטים בולטים. שלט בדרך. שלט מואר. שלט עם קטע.

סגור

    דילוג לתוכן