איך תופסים את דגי הזהב ברשת?
חשיבה וכתיבה יצירתית, מושכת את הגולשים להקליק.
3 שניות זוז! זה כל מה שיש כדי לצוד גולשים ולהביא להקלקה.
לכן המסר חייב להיות בינגו. מסקרן, מזמין, ממגנט.
החשיבה והכתיבה האינטראקטיבית-יפה לה שתהיה קריאטיבית, כך היא יותר אפקטיבית. להפתיע. לבוא מכיוון אחר. לרשום כותרת נהדרת. לרגש, לחדש לסקרן להבטיח משהו שאין לאף אחד אחר. להגביל בזמן. ”מהרו-פן-תאחרו”.
הרשת עמוסה במסרים [שליליים, אינפורמטיביים, חיוביים, עכשויים, חדשותיים, שערורתיים, קונספירציות, ספינים אנימציות…]
קרא עוד
אפשר למצוא כמעט כל מידע מבוקש, רצוי ולא רצוי. תוכן מקורי, תוכן-חדשותי, תוכן ממומן, תוכן מהימן, סרטים, תמונות, מכירה ופיתויים מכאן ועד יפן. אלו שמשכילים להיות יצירתיים-זוכים למלא תשומת הלב. מקליקים מיד, נכנסים ורואים מי ומה ועל מה המהומה.
שנאמר: מותר האתר מהמהומה. והבאנר-העוקב פי כמה.
כתיבה מצוינת, תמיד, תמיד משתלמת.
רוב רובו של התוכן בעברית, כתוב בשפה משעממת ויבשה. לפעמים אפילו עם תאויט-קטיב ושגיעוט בניסוח ובתחביר. אין ספק, שזה עושה ‘שירות-דב’ לעסקים, לארגונים ולחברות. שפה קלוקלת או לא מדויקת מגרשת לקוחות –פוטנציאלים ואף קונים מובהקים. אנו משקיעים המון משאבים וזמן יקר לצוד ולהביא אותם דוקא אלינו. בסוף הם מחליקים דרך-“חור-ברשת”. לא חבל לפגום בשם העסק ובמוניטין?
ישנם ערכים בגוגל עם מאות דפים. יש כאלה עם מעט מאוד. צריך לדעת ולהכיר מה הלקוחות שלך מחפשים-להנגיש, להגיש ולהאכיל אותם בכפית. כי כולם רוצים פשוט ובקלות.
אחרת בצ’יק ובקליק, הם עוברים לחפש במקום אחר. פספסת הפסדת. תפסת-הרווחת.
הטרנד הבא. הדבר הבא. האיט-ת’נג של הרגע
נוכחות-נכונה ותדירה ברשת, מבטיחה שירצו אותך גם מעבר-לקשת.
שיאהבוך וימליצו עליך. שיחשפו ויתחברו אליך תמיד. שיכתבו עליך, שידברו אודותיך. שישתוקקו להצעות שלך. שישתפו אותך-בכל הפלטפורמות.
רק צריך לזכור לא להרפות. להיות מקורי ומרתק. לספר היטב את “הסטורי” של העסק. את ”סיפור-המותג”. להיות קשוב לחדשות ולמצוא או להמציא את ההקשר הרצוי לתחום שלך. לארגון שלך. ואז לרוץ לספר מהר. לכל העולם. לכולם. כי ”זה לא קרה” אם לא כתבת על זה ופרסמת את זה-בכל מקום.
להיקשר למובילות, למצוינות ולהצלחה-יתרה.
שיפגשו בך בכל מקום אפשרי. כל יום. כל שניה. שתהיה “תפוח-לוהט” גם ברחבי-האינטרנט וגם בתקשורת המשודרת.
איך מרעידים את הרשת
מציע לנו כל שעה עוד ועוד יישומיםGoogle-play
אתרים כאלה ואחרים, צצים באלפים. חברות משקיעות הון עתק, בפיתוח כלים לקידום אתרים ומשחקים. מודעה-עוקבת ותמונה-רוכבת ו…אינסוף פטנטים,
תוך שימוש בטריקים לגיקים. במטרה ברורה-
“להכנס למוח של הצרכן” ולצוד אותו. הקישורים הישירים והפתרונות המקוריים-יוצרים כר-נרחב לקידום ולפרסום-אתרים ודפים בפייסבוק, בפורטלים, באינסטגרם, בבלוגים, במאמרים, בקטלוגים דיגיטליים. להעניק שירותים-חדשים ולתת לכל דף כותרת ולכל שירות שם. להעלות סרטי-אנימציה.
סרטי-הדרכה. כדאי לייצר וידאו של דיבור ישיר מול המצלמה, עם טסטימוניאל
[עדות ממקור ראשון] של לקוחות, מפורסמים ומומחים ברי-סמכה.
גוגל גם מחליף את האלגוריתם מפעם לפעם.
לכן יש להרחיב את האופק ולהיות עם האצבע על הדופק.
וירטואלי זה האמיתי החדש
חנויות פיזיות ברחוב או במרכז הקניות, מפתחות נכסים דיגיטליים. כי לפני ביצוע הרכישה, רוצים למדוד ולגעת.
הקונים מעונינים לדעת-אתם חנות מקומית או רשת ארצית? יש את הצבע? יש את המידה? אילו חלופות אתם מציעים
מה המחיר? זה עכשיו במבצע? אתם עושים שליחויות? מה מדיניות ההחלפה? מועדון-החברים, מציע הטבות משתלמות? יש חניה קרובה? עד איזו שעה פתוח?
יש גם אינספור חנויות-דיגיטליות מהארץ ומחו”ל. ישנם ארגונים ובעלי מקצועות-חופשיים, שהאתר עבורם, הוא תדמיתי בלבד. כי הם יודעים מי שלא בגוגל לא-קיים
מי שלא מופיע בדף הראשון…שילך לישון. מה עושים? כמו שכתוב פה למעלה:
כותבים תוכן איכותי. מעדכנים אותו. כותבים תוכן חדש מקדמים אותו. בכל הפלטפורמות בכל הכוח.
3 פעמים בשבוע מוסיפים אייטמים “לסטורי”. מוסיפים ומורידים. כמו כוורת מזמזמת, רוחשת וגועשת ברחבי הרשת. מצלמים ותיכף מעלים. באופן סדיר. באופן תדיר. להחדיר את שם העסק, שם החברה, שם המוצר.
כך יש סיכוי לשרוד בתחרות היומיומית האכזרית, מול המתחרים בגוגל ובעולם הפיזי.
מי שמפסיק לקדם ולפרסם עלול להשאר מאחור אפילו לטבוע. להיות לא רלוונטי. לא בתפריט. תעשו גלים-תרחיבו מעגלים ותנו לי לכתוב על זה. כמו שצריך.
טיפ
העלאת תכנים-מקוריים דוגמת-מאמרים, תמונות, כותרות, סרטונים, מבצעים, באנרים,
המלצות של מומחים ושל לקוחות. [אמיתיים או מומצאים.]
וגם שיתוף עם אתרים ופורטלים עתירי-גולשים-מעניקים קדום-אורגני.
ומי לא רוצה להיות בדף הראשון בגוגל?!
*קידום-אורגני. קידום מומן. כתיבה איכותית. שם לעסק חדש. סלוגן בעברית. ניהול רשתות. מיתוג. עיצוב אתרים. בנית אתרים. תוכן איכותי. תוכן מומן. באנר. כותרות מתחלפות. טקסט שיווקי. שם לחברה. דומיין. רעיון למבצע. מסר חברתי. שם לחנות.
סגור